بوکان روناک

***اگر آرمان برایمان هویدا باشد ابزار های رسیدن به آن را خیلی زود خواهیم یافت***

بوکان روناک

***اگر آرمان برایمان هویدا باشد ابزار های رسیدن به آن را خیلی زود خواهیم یافت***

اس ام اس خونه

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسان‏تر است، تحمل اندوه از گدایی شادی راحت‏تر است. بهتر است انسان بمیرد تا به گدایی زندگی برخیزد

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

من ،کویر،خورشید قسم خورده ایم به تنهایی خدا و از آسمانی که ماه را از ما گرفته باران نمی خواهیم ***** خورشید آواره وار طلوع کرد دیوانه وار انتظار کشید ومعصومانه غروب کرد و شاید ماه نمی داند چرا آسمان شب مال اوست ***** تا حالا به این فکر کردی که چرا غروب رنگش سرخه غروب رنگش سرخه چون خورشید آتیش می گیره وقتی میبینه من و تو کنار همیم

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

میدونی دلیل کسوف و خسوف چیه؟ ماه و خورشید واسه دیدنت دعوا میکنن

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

وقتی دلم از همه کس و همه جا میگیره این جمله رو با خودم زمزمه میکنم:چشم اگر خطا کند دل که خطا نمیکند تن به زمانه دادهام هر چه زمانه میکند.

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.

شترها بر 5 دسته اند :

1- اونایی که در خواب پنبه دانه میبینند

2-اونایی که با بارشون گم میشن

3- اونایی که در خونه های مردم میخوابن

4-اونایی که دولا دولا سواری میدن

و اونایی که الان دارن اس ام اس می خونن

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

هرگز ندانستم چگونه ستایش کنم تا آنکه آموختم چگونه دوست بدارم

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

مرد به کرات عشق میورزد، اما کم. زن به ندرت، اما بسیار.

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یک سنگ کافیست برای شکستن یک شیشه.

یک حرف بکافیست برای شکستن یک دل.

یک ثانیه کافیست برای عاشق شدن ویک دوست مثل تو کافیست برای همه عمرم.

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست .....

هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل دل جدید براش ساختی

هنر کردی

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

هنگام نوشیدن آب سه تا بسم الله بگویید زیرا در آب سه تا جن هست .

دوتا هیدروجن یکی اوکسی جن

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

عزیزم بدون که در برگه ی قلبم تو تنها قورباغه ای

و در کویر زندگیم تنها شتر

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد

پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

دوست داشتم جیگرتو بخورم اما حیف باید تا عید قربان صبر کنم

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

ای پیتزای عشقم!

همبرگر قلبم!

کباب زندگیم

و اسپاگتی افکارم!

بی تو فلافلم

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

دوست دختر یارو بهش میگه:

اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.

یارو میگه: پس اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

الهی من دورت بگردم ..ولی آخه با کدوم بنزین؟

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

تو برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های من پرواز کردی .

خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی.

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

چرا غمگینی؟عاشق شدم!!!!

آیا عشق شیرین است؟بله....شیرین تر از زندگی!!!!

چرا تنهایی؟ویژگی عاشق هاست!!!!

لذت تنهایی چیست؟فکر به او و خاطرات و!!!!

چرا می روی؟برای اینکه او رفت!!!!

دلت کجاست؟پیش او!!!!

قلبت کجاست؟او برده!!!!

پس حتما بی رحم بوده؟نه...اصلا!!!!

چرا؟چون باز هم او را می پرستم

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانی است، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض چشمانم بشکند....

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت ویرانه دل ماست که با هرنگه تو صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت.....

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

نابینا به ماه گفت : دوستت دارم . ــ ماه گفت : چه طوری ؟

تو که نمی بینی . ــ نابینا گفت : چون نمی بینمت دوستت دارم . ــ ماه گفت : چرا ؟

ــ نابینا گفت : اگر می دیدمت عاشق زیباییت می شدم ولی حالا که نمی بینمت عاشق خودت هستم

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

به خورشید گفتم گرمی ات را به من بده تا به تو بدهم گفت دستانش گرمی مرا دارند به اسمان گفتم پاکیت را به من بده گفت چشمانش پاکی مرا دارند از دریا بزرگی و ارامشش را خواستم گفت قلب تو به اندازه اقیانوس است و ارامشت

نیز.در مقابل دستان گرمت پاکی نگاهت و بزرگی و ارامش قلبت چیزی ندارم به تو تقدیم کنن جز قلبی که به عشق تو می تپد.

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست ..... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر ، یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را میطلبد ؟ در آینه چشمهایم بنگر چه میبینی؟ آیا میبینی که تو را میبیند؟ صدای طپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم؟ دوست ندارم که بگویم دوستت دارم. دوست دارم که بدانی دوستت دارم!

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را فراموش می کردم.

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است..

------------------- اس ام اس عاشقانه -------------------

در شیرینی بوسه غرق بودیم که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم و فهمیدم که این بوسه ی جدایس

موفقیت: یــک مرد موفق کسی است که بیشتر از آنچه هـمــسرش خرج میکند درآمد داشته باشد. یک زن موفق کسی است که بتواند چنین مردی را پیدا کند.!!!!!!!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یه روز یه یارو میره خونه رفیقش .وقتی میخواد بلند بشه بره رفیقش میگه: حالا که ظهره نهار رو بخور بعد برو. یارو میگه: باشه . نهار رو میخوره بلند میشه که بره رفیقش میگه: آخه با معده پر کجا میری ؟ یه چرت بزن بعد برو. یارو میگه: باشه .یه چرت میزنه بعد بلند میشه که بره رفیقش میگه: بشین یه دست تخته بزنیم بعد برو. میگه: باشه. یه دست تخته میزنه بعد بلند میشه بره رفیقش میگه: الان که شب شده شام رو بخور بعد برو. یارو میگه: باشه. شام رو میخوره بعد بلند میشه بره رفیقش میگه: این موقع شب کجا میخوای بری ؟ بخواب صبح برو. یارو میگه: باشه. میخوابد صبح بلند میشه بره رفیقش میگه: صبحانه چی؟ یارو میگه: نه دیگه مرسی زن و بچه تو ماشین منتظرند.

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

به یارو میگن اگه یه دختر بهت راه بده چکار می کنی؟ میگه ازش سبقت می گیرم!!!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یه بار تو آبادان مسابقه تقلید صدای داریوش برگزار میشه، داریوش میاد چهارم میشه!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یارو در و پنجره ساز بوده میره خواستگاری ازش می پرسن اقا داماد چی کارس میزاره میگه کلاس میزاره میگه ویندوزنصب میکنم

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

میزبان از یکی از مهمان‏ها خواست آواز بخونه. مهمون گفت: آخه دیروقته، همسایه‏ ناراحت میشن گفت: اصلاً مهم نیست. سگ اونا هر شب تا صبح پارس می‌کنه

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

به یارو میگن وقتی حضرت یونس رفت تو دهن نهنگ چی شد ؟ ترکه میگه : یه سازمانی تشکیل شد به نام یونس کو

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

به یارو میگن توو خونه ت مرد سالاریه یا زن سالاری؟

میگه: هیچکدوم .... مردمسالاریه

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

جیرجیرک به خرس گفت:دوستت دارم

خرس گفت:الان وقت خواب زمستانیه منه،6 ماه دیگه بیا تا در موردش با هم حرف بزنیم.

وقتی خرس از خواب بیدار شد جیرجیرک رو ندید!! خرس نمیدونست جیرجیرک فقط 3 روز زندگی میکنه!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

(اس ام اس نصفه شبی)

شرکت ال جی شما را به دیدن ادامه خواب دعوت میکند

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یارو رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه : اگه مردین یه فاز یه فاز بیاین جلو

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

جدیدترین ضرب المثل چینی می گوید: یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند،از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد، آلودگی هوا زنده اش بگذارد و زلزله زیر آوار له اش نکند،حتماً از خوشحالی خواهد مرد

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

دیشب اومده بودی در خونمون لباس صورتی خیلی بهت می اومد هر چی اسرار کردم نیومدی بالا فقط با اخم گفتی کار دارم آشغالارو زود بیار

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

برو پایین

.

.

.

.

.

.

.

.

بازم پایین تر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا که تا پایین میری

آشغالای ما را هم بذار دم در

ایرانی های باهوش---------جک و سرگرمی

سه تا ایرانی و سه تا آمریکایی توی ایستگاه منتظر حرکت قطار بودن. آمریکایی ها 3 تا بلیط داشتند (نفری یکی!) ولی ایرانی ها فقط یک بلیط! آمریکایی ها از ایرانی ها می پرسن: شما چه طوری می خواهید سه نفری با یه بلیط سوار قطار بشید؟ ایرانی ها می گن: نگاه کنید تا یاد بگیرید.

وقتی سوار قطار می شن ایرانی ها هر سه تاشون می رن توی یه دستشویی و در رو می بندند. آمریکایی ها هم که ایرانی ها رو تحت نظر داشتند می بینن مسؤول قطار اومد بلیط ها رو جمع کنه. مسؤول بلیط ها در دستشویی رو میزنه و می گه : بلیط لطفا! یکی از ایرانی ها لای در دستشویی رو باز می کنه و بلیط رو می ده. (آقای مسؤول فکر می کرده یه نفر تو دستشوییه دیگه!)

آمریکایی ها با دیدن این ماجرا کلی حال می کنن و تصمیم می گیرن تو راه برگشت همین کارو بکنن. در راه برگشت دوباره این 3 تا آمریکایی که با اون ایرانی ها همسفر بودن توی ایستگاه همدیگه رو می بیینن. آمریکایی ها سه نفرشون فقط یک بلیط گرفته بودن ولی می بینن که ایرانی ها اصلا بلیط ندارن! ازشون می پرسن شما چطور بدون بلیط مسافرت می کنید؟ ایرانی ها میگن: نگاه کنید تا یاد بگیرید.

خلاصه مردم سوار قطار میشن و آمریکاییها که حالا روش کار ایرانیها رو یاد گرفته بودن هر سه نفرشون میرن توی یه دستشویی و درو میبندن. ایرانی ها هم می رن توی یه دستشویی دیگه و در رو می بندن.

چند دقیقه بعد یکی از ایرانی ها از دستشویی میاد بیرون میره در دستشویی آمریکایی ها رو می زنه و می گه: بلیط لطفا!!!!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

خدایا : من گمشده ی دریای متلاطم روزگارم و تو بزرگواری ! پس ای خدا! هیچ می دانی که بزرگوار آن است که گمشده ای را به مقصد برساند ؟ تا ابد محتاج یاری تو ، رحمت تو ، توجه تو ، عشق تو ، گذشت تو ، عفو تو ، مهربانی تو ، و در یک کلام ... محتاج توام !

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

عشق گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت... به احساس گفتم: تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت... به وفا گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم اونم منو تنها گذاشت و رفت... ولی وقتی به تنهایی گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم موندو هم دم و مونسم شد

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد تو نیز خاموش شوی

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

من یه لیوان چای داغ رو به تو ترجیح می دم . چون چای فقط زبونم رو می سوزونه . ولی تو دلمو

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

غضنفر با صورت باند پیچیده میاد تو خیابون. رفیقش میگه چرا اینقدر به صورتت باند پیچیدی؟ غضنفر میگه داشتم اتو می کردم تلفن زنگ زد بجای گوشی تلفن اتو رو گزاشتم دم گوشم. رفیقش میگه پس اونور صورتت چی شده؟ غضنفر میگه تا اتو رو گذاشتم زمین تلفن دو باره زنگ زد!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخشد!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک و جیش کردن است

و ارزش قانونی دیگه ای نداره . شب بخیر

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

رشتی یه اسم بچه شو می زاره رستم و میترسه صداش کنه

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یارو میره سر زده خونه اش میبینه که چند تا کفش مردونه دم در خونه پارک شده . در خونه را باز می کنه و می گه: ببخشین ...جوک رو اشتباهی اومدم!!!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یه روز یه نفر سوار تاکسی میشه اما در تاکسی رو باز می گذاره بهش می گن چرا در را باز گذاشتی؟؟؟؟ می گه ا میخواهی در بست حساب کنی؟؟؟؟؟

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

می دونی ضدحال چیه!!؟ تولدت 30 اسفند باشه!! هرچهار سال یه بار!!

روز یه نفر می میره .برای سوال جواب 62 تافرشته میان با لای سرش !! 2 تا شون نکیر و منکر بودن 60 تای دیگه سوال ها رو تفهیم می کردن به لره !!!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یارو میخواسته هواپیما دزدی کنه.میره به خلبانه میگه برو لندن یارو میگه نمیرم.ترکه میگه خب برو دبی.یارو میگه نمیرم.ترکه میگه پس برو اردبیل یارو میگه نمیرم.بعد ترکه بابا حد اقل بده یه بوق

بزنیم!!!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

انرژی هسته ای در سوالات درسی -------- جک و سرگرمی

کنکور هسته‌ای

نام درس: معارف اسلامی.

حق را تعریف کنید.

الف. برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای.

ب. رسیدن به تکنولوژی صلح امیز اتمی.

ج. پاک کردن نام اسراییل از نقشه‌ی دنیا.

د. افسانه خواندن هولوکاست.

نام درس: متون و دستور زبان فارسی.

?. برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای حق مسلم ما ــــــــــ .

الف. است.

ب. می‌باشد.

ج. هست.

د. گزینه‌ی آخر.

نام درس: جامعه شناسی.

?. برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای حق مسلم ما ـــــــــــ .

الف. بود و به آن رسیدیم.

ب. بود و به آن رسیدند.

ج. هست و به آن خواهیم رسید.

د. هست و به آن خواهند رسید.

نام درس: فیزیک.

اگر با در نظر گرفتن اصطکاک هوا یک بمب اتم ??? کیلویی را با زاویه شصت درجه‌و سرعت ??? متر در ثانیه به سمت اسراییل پرتاب کنیم, چه مدت زمان طول خواهد کشید تا بمب به مقصد برسد و چه واکنشی حاصل خواهد شد.

الف. سی و شش دقیقه , بمب به جای اورشلیم بیت المقدس را هدف قرار خواهد داد.

ب. دو ساعت و چهل و پنج دقیقه, با توجه به اصطکاک هوا بمب خنثی خواهد شد.

ج. یک دقیقه, بمب جلوی پایمان منفجر خواهد شد.

د. چهل دقیقه, بمب مشقی‌ست.

نام درس: شیمی.

حاصل ترکیب روبرو چه خواهد بود. Bu Ru Eu Ch UN

الف. IEAA

ب. Co2

ج. Wa R

د. Oh SHIT

نام درس: دستور زبان عربی.

ترجمه: ایها مسلمون احقاق الحقی و مسلمی فی انرژیه هسته‌ایه.

الف. ای مسلمانان, انرژی هسته‌ای چیست؟

ب. ای مسلمانان, انزژی هسته‌ای چیز خوبی نیست.

ج. ای مسلمانان, حق ما در الکترون و پروتون نهفته شده است.

د. ای بردار مسلمان, برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای حق مسلم ماست. ما تا اخرین لحظه از مواضع خود عقب نخواهیم نشست و احقاق حق خواهیم نمود که مرگ نهایی از آن غرب و حکومت‌های ظالم است.

نام درس:ریاضیات.

با فرض اینکه

IR <> Eu

IR <> U.N

IR <> IS

IR <> U.S

جواب معادله‌ی روبرو چه خواهد بود Ir x Is x U.N x U.S x Eu

الف. معادله جواب ندارد.

ب. به خدا جواب ندارد.

ج. به جان مادرم جواب ندارد.

د. هر سه مورد.

نام درس: زبان اجنبی.

با کلمات در هم‌ریخته‌و نامرتب Nuclear Energy is our definite right جمله‌ی صحیح را بسازید.

الف. Right nuclear our definite is energy

ب. energy is right our defenite nuclear

ج. Right definite our is energy nuclear

د. فرقی نمی‌کند, همه‌ی موارد

love چیه؟

l : لایق دوست داشتن بودن

o:امیدوار بودن به اینده ای روشن

v : وفا دار بودن در عشق

e: انرزی هسته ای حق مسلم ماست

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

ضد حال یعنی چی؟

..

1- سر سفره عقد عروس خانوم بگه نه

2- روز آخر خدمت سربازی اضافه خدمت بخوری

3- یک قدمی خط پایان مسابقه دو به زمین بیفتی و آخر بشی

4- درس رو بلد نباشی و پنج دقیقه مونده به زنگ تفریح استاد اسمتو صدا کنه

5- ضد حال یعنی اینکه این مطلب رو از قبل خونده باشی.

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یه روز دوتا خلافکاره با هم ازداج می کنن بچشون می شه بسیجی. اگه گفتین چرا؟

منفی در منفی می شه مثبت.

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یارو تلویزیون میخره بعد کنترلشو پس میاره به صاحب مغازه میگه بیا داداش این ماشین حساب توش بود ما حرومی بهمون نمیاد

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

نرخ بیلیارد در قزوین: بازی کردن ساعتی 1500 تومان

نگاه کردن ساعتی 3500 تومان

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

خواهرها چند نوع داداش دارند؟

1.داداش اینترنتی تا هر وقت خواستن ازش اکانت مجانی بگیرن 2.داداش خر زور تا در مواقع لزوم حال بعضی ها را بگیره 3.داداش خوش تیپ و پول دار تا به دوستانش بگه این بی اف منه 4.داداش خر خون تا موقع امتحان براش تقلب بنویسه 5.داداش ماشین دار تا اونو به موقع سر قرار برسونه 6.داداشی که چشم دیدنشو نداره(همون داداش واقعی خودش)

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

دعای اتصال به اینترنت فی الهنگام شلوغیه

الّلهم اتصلنا الاینترنت،الّلهم اعتنی کانکشن فی دنیا والاخرت،

انا نعوذبک من کلّه ویروس الخبیس الّلعین و الملعونیه و

انّا نعوذبک من الدیسکانکشن فی الدنیا والاخره

امین یا رب العالمین---------->کانکتینگ100

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یه روز قزوینیه میاد تهران عروسی بر میگرده شهرشون بهش میگن عروسی چطور بود میگه عجب عروسی بود پسرها با مردها قاطی بودن

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یه روز به یه قزوینیه می ‌گن چرا زن نگرفتی!! می ‌گه: هنوز برادرزن مورد علاقه ‌مو پیدا نکردم

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یاروخودشو میزنه به کوچة علی چپ، گم میشه

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

چرا با جوراب خوابیدی؟ آخه اینطوری راحت‌تر می‌خوابم! واسه چی؟ واسه اینکه دیشب با کفش خوابیدم، خوابم نبرد

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یه روز یه نفرمیره مهمونی، صاحبخونه یه سگ داشت که اسمش جو بوده. سگه میره زیر صندلی یارو میشینه. یهو یارو بد جوری گوزش میگیره. با خودش فکر میکنه که اگه بگوزه، صاحبخونه فکر میکنه که جو گوزیده. یارو یه کم از گوزشو ول میکنه، صاحبخونه سریع به جو گفت: جو برو تو حیاط. ولی جو تکون نخورد. یارو که خیالش راحت شده بود که می‌افته گردن جو با خیال راحت تمام گوزشو ول کرد. صاحبخونه یهو داد زد: جو، حتما میخوای این آقا رو سرت برینه

دلم میخواد اونقدر کوچیک بشم قد یک پرنده،اونوقت پر بزنم بیام پیش تو!... دلم میخواد اونقدر بزرگ بشم قد یک نهنگ، اونوقت تو رو بخورم تا همیشه پهلوم باشی!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

علم ثابت کرده که شکر در اب حل میشه.پس هیچوقت زیر بارون راه نرو چون شیرین ترین دوستمو از دست می دم

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میندازیش... چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

به یارو می گن چلو کباب رو بیشتر دوست داری یا پسرتو ؟ می گه باب تو رو خدا منو سر دو راهی قرار ندین دیگه؟

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

دیروز : از پذیرفتن خانم های بدحجاب معذوریم!!! امروز: از پذیرفتن خانم ها، با شلوار کوتاه معذوریم!!! فردا : خواهشا با شلوار وارد شوید

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

خوشبخت ترین فرد کسی است که بیش از همه سعی کند دیگران را خوشبخت سازد

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

تا وقتی که تو هستی، تا لحظه ای که یاد تو در خاطر من جاریست! تا زمانی که دستهای گرمت همراه دستای خسته ای منه! تا وقتی که نگاهت تنها پناهگاه و تکیه گاه نگاه سرگردان منه! تا زمانی که تو همسفر جاده زندگی من هستی! تا وقتی که شونه های تو امن ترین جای دنیاست برای من! من زنده هست

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیست؟ شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیزی برای زمانی بیش از ?? ثانیه دوام نمی آورد

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

یارو کیس کامپیوترشو می بره نمایندگی میگه: آقا این این خرابه می پرسن چرا؟ جواب میده : چند روزه جا لیوانیش بیرون نمی آد

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

هرگاه خداوند تو را به لبه ی پرتگاه هدایت کرد به خدا اطمینان کن.چون یا تو را از پشت خواهد گرفت یا به تو پرواز کردن خواهد آموخت

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

دلم میخواد اونقدر کوچیک بشم قد یک پرنده،اونوقت پر بزنم بیام پیش تو!... دلم میخواد اونقدر بزرگ بشم قد یک نهنگ، اونوقت تو رو بخورم تا همیشه پهلوم باشی!..

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

عشق مثه یه گنجیشک میمونه ... اگه محکم بگیریش میمیره ... اگه شل بگیریش می پره ... پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

سلام

من از اداره برق مزاحمتون می شم

شما شاکی خصوصی دارید

آخه برق چشماتون یه نفرو کشته.....!!!!!!!!

------------------- جوک و اس ام اس --------------------

خش خش برگها زیر قدمهایم می گویند :

بگذار فرو افتی .....آنگاه راه آزادی را خواهی یافت...

--------------------------------------------------------------------------------

ye zarbolmasale chini hast ke mige mige: ????????????????????????????????????????????"????"??????????????? sirvan.33@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد